- SATICI BİLGİLERİ
Storytel Turkey Yayıncılık Hizmetleri A.Ş. (Mersis: 0764039727100017)
Levent Mah. Beyaz Karanfil Sok. No:28, 34330 Beşiktaş İstanbul
- MÜŞTERİ BİLGİLERİ
Müşteri olarak www.storytel.com.tr internet sitesine veya aynı sisteme bağlı bulunan diğer bilgisayar yazılımlarını kullanan ve/veya üye olan kişidir. Müşteri’nin üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.
- HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ
Storytel üyeliği / 1 aylık bedeli 24,99 TL (KDV ile diğer tüm vergiler dahildir)
Aylık üyelik ücretlerinde değişikliğe gidildiği taktirde, Müşteri’ye yeni ücretler yazılı olarak bildirilir. Müşteri’nin üyeliğini sürdürmesi halinde, kendisine bildirilen yeni ücretler uygulanır.
Müşteri, hizmet aldığı sürece www.storytel.com.tr adresinde bulunan içerikleri uygulamalar aracılığıyla internet üzerinden streaming/dinleme hakkı edinmektedir.
Storytel sistemi aşağıdaki cihaz ve ortamlarda kullanılabilir;
- iPhone ve iPad üzerinden App Store aracılığıyla
- Android akıllı telefonlarda ve Android tabletlerde Google Play Store aracılığıyla
- Windows Telefon, Windows tabletler, ve Windows 8 veya 10 PC uygulamaları, Windows Store aracılığıyla.
Storytel uygulamaları yukarıda yazılan uygulama ve ortamlar dışında kullanılamamaktadır. Sistemin kullanılabildiği cihaz uyumluluğuna ilişkin detaylı bilgilere www.storytel.com.tr üzerinden “Yardım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
Müşteri, www.storytel.com.tr internet sitesindeki açıklamalardan Storytel sisteminin kullanılması için yeterli olan sistem gereksinimlerini anladığını, bu sistem gereksinimlerinin Storytel sisteminin çalışması için asgari gereksinimler olduğunu ve kendi bilgisayarı veya mobil cihazının bu asgari gereklilikleri taşımaması halinde hizmetten yararlanmasının kısmen veya tamamen mümkün olmayabileceğini kabul ve beyan eder.
Müşteri, Sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleriyle, satış fiyatı ve ödeme şekline ilişkin tüm ön bilgileri www.storytel.com.tr internet sitesinden okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul ve beyan eder.
Satıcı’nın takdirinde olmak üzere, Müşteri’ye belli bir gün kadar ücretsiz deneme süresi verilebilir. Ücretsiz deneme süresi verildi ise, verilen bu süre zarfında Müşteri’nin kredi kartından hizmet bedeli tahsil edilmez. Müşteri, kendisine verilen deneme süresi dolana kadar hizmeti iptal etmediği takdirde, Müşteri’nin kredi kartından hizmet bedeli tahsil edilir ve kesin satış gerçekleşir.
- HİZMETİN PEŞİN / TAKSİTLİ FİYATI / ÖDEME
Hizmet Bedeli Peşin 1 Aylık: 24,99 TL (KDV ile diğer tüm vergiler dahildir)
Banka veya diğer finansman kuruluşlarınca hizmet alan Müşteri’ye verilmiş olan, internet üzerinden online ödeme yapmaya müsait kredi kartından taksitli veya tek seferde çekilmek üzere ödeme yapılır.
Herhangi bir nedenle hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ya da Müşteri’ye ait kredi kartının, Müşteri’nin kusuru olup olmadığına bakılmaksızın, yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun hizmet bedelini Storytel’e ödememesi halinde, Storytel hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir ve hizmeti başlatmış ise derhal durdurabilir.
- HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ
Müşteri www.storytel.com.trinternet sitesine kayıt olurken bildirdiği kullanıcı adı ve şifre bilgileri ile giriş yaparak, doğrudan www.storytel.com.tr veya uygun mobil cihazlar üzerinden uygulamalar aracılığıyla hizmet satın alabilir. Satın alınan hizmet, otomatik olarak, Müşteri’nin işleme onay verdiği/ödemenin gerçekleştiği andan itibaren, mücbir sebepler saklı kalmak kaydı ile, en geç 5 dakika içerisinde elektronik ortamda teslim edilmektedir.
- DİJİTAL İÇERİĞİN KULLANILMASINI ETKİLEYEBİLECEK GÜVENLİK ÖNLEMLERİ
Dijital içeriğin hukuka aykırı kullanımının önlenmesi ve/veya hizmet kalitesinin artırılabilmesi amacıyla, hizmetin teknik kullanım kriterleri, gerekli görüldüğünde Storytel tarafından değiştirilebilmektedir. Bu konu ile ve cihaz uyumluluğuna ilişkin detaylı bilgilere www.storytel.com.tr üzerinden “Yardım” sayfasından ulaşabilirsiniz.
- CAYMA HAKKI
Sözleşme konusu hizmet, Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmeliğin madde 7/4 (f) hükümleri doğrultusunda, elektronik ortamda anında ifa edilen ve tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi nitelikte olduğundan, Müşteri’nin cayma hakkı bulunmamaktadır.
- AYIPLI HİZMET
Sözleşme konusu hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda, Müşteri, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 15. maddesi uyarınca, hizmetin yeniden görülmesi, ayıp oranında hizmet bedelinden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini Storytel’e karşı kullanmakta serbesttir.
- HİZMETE SON VERME İLE FESİH ŞARTLARI
Hizmet, Müşteri durdurma bildiriminde bulunmadığı sürece, takip eden birer aylık sürelerle kendiliğinden yenilenerek devam eder. Müşteri’nin hizmete devam etmek istememesi halinde, Satıcı’ya yapacağı durdurma bildirimini takip eden yenilenme tarihi itibariyle hizmet sona erer.
Sözleşmenin Müşteri tarafından haklı nedenlerle usulüne uygun olarak yapılacak bildirim ile feshi halinde, sözleşme gereği ödenen bedeller, Müşteri’nin hizmet alımı nedeni ile almış olduğu her türlü ödüller ve varsa başkaca kazanımlara ait bedelleri düşüldükten ve ayrıca üye olduğu için yararlandığı her türlü fiyat avantajları ile elde ettiği kazanımlar mahsup edildikten sonra Müşteri’ye iade edilecektir. Sözleşmenin haksız nedenle feshi ve/veya sözleşmeye konu hizmetin kullanılması ile tüketilmesi halinde herhangi bir tutarın iadesi söz konusu olmayacaktır.
Sözleşmenin feshi halinde, Müşteri tarafından ilgili aya ilişkin olarak peşin ödenmiş tutar nedeniyle hizmet ilgili hizmet süresinin sonuna kadar sunulacak ve bu tarihte sonlandırılacaktır. Peşin ödenmek suretiyle satın alınmış hizmet sürelerine ilişkin iade yapılmamaktadır.
- MÜCBİR SEBEPLER
Storytel, hukuken kabul edilen mücbir sebepler veya internet erişimini engelleyen doğa olayları, eletrik ve network kesintileri, internetin genel veya bölgesel olarak çökmesi ve bu durumların devam etmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu hizmeti süresi içinde Müşteri’ye teslim edemez ise, durumu Müşteri’ye bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Müşteri siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu hizmetin varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimatı engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar hizmetin tesliminin ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Müşteri’nin siparişi iptal etmesi halinde, ödediği tutar, ödemede kullanılmış olan kredi kartına 10 gün içinde iade edilmek suretiyle geri ödenir.
- MÜŞTERİNİN KİŞİSEL VERİLERİ
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) gereği, Storytel; Müşteri kişisel verilerini, üyelik hizmetlerini sunabilmek amacı ile, Storytel üyeliği çerçevesinde işleyebilir, aktarabilir, saklayabilir, sınıflandırabilir ve profillemesini yapabilir ve ayrıca tüm bu amaçlarla yurtdışındaki Storytel grup şirketlerine iletebilir. Müşteri, kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerinin işlenme amacını ve bu amaca uygun kullanıp kullanmadığını öğrenme, kişisel verilerinin aktarıldığı, Storytel’in işbirliği yaptığı gerçek veya tüzel kişileri öğrenme, kişisel verileri eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme haklarına sahiptir. Konu hakkında geniş bilgi ve aydınlatma yükümlülüğü detaylarına www.storytel.com.tr üzerinden “Gizlilik Politikası” sayfasından ulaşabilirsiniz.
- TÜKETİCİ TALEP, İTİRAZ VE ŞİKAYETLERİ İLE ÇÖZÜM YOLLARI VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
Müşteri, aldığı hizmete ilişkin talep ve itirazlarını, destek@storytel.com.tr elektronik posta adresi üzerinden Storytel’e iletebilir. Müşteri talep ve itirazlarına ilişkin olarak, yine elektronik ortamda Müşteri’ye ulaşılarak talep ve itirazların çözümü yoluna gidilecektir.
11.1 Şikayet Mercii:
Sözleşme konusu hizmetlere ilişkin şikâyet ve başvurular, Bakanlıkça her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde, hizmetin satın alındığı veya Müşteri’nin ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilecektir.
11.1. Kişisel Verilere ilişkin Yapılan Şikayet ve Başvurular
Müşteri, değişitirilmesi de dahil olmak üzere kişisel verilerinin silinmesi, yok edilmesi veya anonimleştirilmesi veya KVKK’nun 11. maddesinde yer alan haklarından doğan şikayet ve taleplerini yazılı olarak veya Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nun belirlediği diğer yöntemlerle Storytel’in seslenenkitap@hs01.kep.tr elektronik posta adresi üzerinden talep edebilir. Storytel, Müşteri taleplerini her halükarda yazılı talebin sunulmasından itibaren en geç 30 (otuz) gün içerisinde ücretsiz olarak sonuçlandırılır. Başvuruya sebep olan durumun veri sorumlusu sıfatıyla Storytel’den kaynaklandığı durumlarda, Müşteri tarafından incelemeye dair herhangi bir meblağ ödendi ise, bu tutar Müşteri’ye iade edilir. Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nun öngördüğü tarife dair ücretler saklıdır. Yapılan başvurunun Storytel tarafından reddedilmesi veya şikayetin olumsuz sonuçlanması halinde, Müşteri, sonucu yazılı veya elektronik ortamda öğrenmesinden itibaren 30 (otuz) ve her halde başvuru tarihinden itibaren 60 (altmış) gün içerisinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na şikayette bulunabilir.